piątek, 24 października 2014


Visual Studio 14 CTP 4 - Mam go!

W pracy używam obecnie Visual Studio Ultimate 2013. Zapragnąłem jednak zainstalować sobie Visual Studio Professional 14 CTP. Nie chcąc strzelić sobie w kolano nie odważyłem się na instalację na moim laptopie. Nie chciałbym sobie popsuć VS2013 po przez instalacje VS14. Zrobiłem to na Azure. Co ciekawe - jest już predefiniowana virtualna maszyna z zainstalowanym VS14.

Visual Studio 14 CTP 4 - Mam go!

Co będę robił w VS14 czego nie mogłem robić w VS2013? 

Będę komilować kod za pomocą open-source kompilatora Roslyn. Będę pisał kod, który podczas jego uruchomienia będzie pisał i kompilował oraz uruchamiał ten kod.

2 komentarze :

  1. Jest jedna poważna wada VS 14 CTE: Nie ma do tej wersji kompatybilnego ReSharpera... Jest to wada nie do przeskoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest już Visual Studio 2015 Preview

    http://www.visualstudio.com/en-us/downloads/visual-studio-2015-downloads-vs.aspx

    OdpowiedzUsuń